Монголбанкны валютын албан ханш:      USD - ?     EUR - ?     GBP - ?     RUB - ?     CNY - ?     KRW - ?    

Усанд орох нь стресс тайлах шилдэг арга

  admin 2018-01-24 1762

Усанд орсны дараа бие хөнгөрч, эрч хүчээр дүүрдэг. Тэгвэл эрдэмтэд усанд орсноор зөвхөн бие хөнгөрөөд зогсохгүй зарим өвчнийг эдгээж, стресс, уур бухимдалгүй амьдардаг болохыг тогтоожээ.

-Гэнэт их хөдөлгөөн, дасгал хийснээс болж бие тань булгарч, өвчин орсон бол бүлээн усанд орчихоод унтаарай. Өвдөлт арилж, сэргэлэн цовоо сэрэх болно.

-Стрессдэж, сэтгэлээр унасан бол хөөстэй угаалгын онгоцонд хэдэн минут хэвтээрэй. Сэтгэл санаа хөнгөрнө.

-Францчууд толгойны өвчин болон сэтгэл тавгүйтлээ маш амархан аргаар арилгадаг. Энэ бол толгойгоо угаах.

-Усанд орж, биеэ үрснээр цусны эргэлт сайжирч, арсанд хүчилтөрөгч шингэж өнгөлөг болдог. Харин алчуураар биеэ үрж арчих хэрэггүй. Ингэвэл хамаг үр дүн алга болно.

-Усны онгоцондоо 200-500 гр хоолны давс юмуу зориулалтын далайн давс хийгээд ороорой. Энэ нь арьсыг чангалж, өөхийг задалдаг учир турах үр дүнтэй аргуудын нэг юм. Мөн ядаргаа ор мөргүй арилна.

-Хүн усанд орж, цэвэр цэмцгэр байдлыг мэдэрснээр ажлын бүтээмж нь дээшилдэг. Сэтгэл санаа ч өөдрөг болж, уур бухимдлаас хол байх болно.

-Мэргэжилтнүүдийн зөвлөснөөр хүн 2-3 хоноод усанд орж байх ёстой. Харин хөлөө бол өдөр бүр угаах хэрэгтэй.

Улс төр
  
Нийгэм
  
Эдийн засаг
  
Дэлхий
  
Шар
  
Спорт
  
Соёл урлаг
  
Энтертайнмент
  
Эрүүл мэнд
  
Зөвлөгөө