Монголбанкны валютын албан ханш:      USD - ₮      EUR - ₮      GBP - ₮      RUB - ₮      CNY - ₮      KRW - ₮     

Эрүүл амьдралын хэв маягийг төлөвшүүлэх чухал 5 алхам

  Д.Отгонсүрэн 2019-09-04 177

1. Өдөр бүр өөрт тохирсон, тааламжтай дасгал хөдөлгөөнөө хийснээр Та биеийн жингээ хянаж, олон төрлийн өвчнөөс өөрийгөө хамгаалж чадна. 

2. Хүний биеийн хоногт авбал зохих усны хэмжээг 1 кг биеийн жинд 40 мл гэж тооцдог. Үүнээс үзэхэд хүн хоногт ойролцоогоор 2.3-2.7 л ус ууж байж хоол боловсруулах эрхтний үйл ажиллагаагаа сэргээн эрчимжүүлнэ.

3. Олон нэр төрлийн хүнсний бүтээгдэхүүн хэрэглэхийг зөвлөж байна. Сонирхолтой байхаас гадна биед зайлшгүй шаардлагатай уураг, нүүрс ус, өөх тос, эрдэс бодис, амин дэм, ус зэрэг шим тэжээлийг авах боломжтой. Дээр дурдсан шим тэжээлийг үр тариа, мах, хүнсний ногоо, жимс, сүү, сүүн бүтээгдэхүүн болон тос зэргээс аваарай.

4. Ханиад томуунаас урьдчилан сэргийлэх болон олон өвчнөөс өөрийгөө хамгаалахыг хүсвэл хоол хүнсэндээ анхаарахыг зөвлөж байна. Бүхэл үр тариа, жимс жимсгэнэ, хүнсний ногоо зэрэг ургамлын гаралтай бүтээгдэхүүнийг өдөр бүр хэрэглэснээр гэр бүл, үр хүүхдээ олон төрлийн өвчнөөс хамгаалж чадна. 

5. Цагаан идээ, сүү, сүүн бүтээгдэхүүнийг тогтмол хэрэглэж заншаарай. Учир нь цагаан идээ хүний шүд, ясыг бат бэх болгож, хоол боловсруулах эрхтний үйл ажиллагааг дэмждэг юм. 

Улс төр
  
Нийгэм
  
Эдийн засаг
  
Дэлхий
  
Шар
  
Спорт
  
Соёл урлаг
  
Энтертайнмент
  
Эрүүл мэнд
  
Зөвлөгөө