Монголбанкны валютын албан ханш:      USD - ₮      EUR - ₮      GBP - ₮      RUB - ₮      CNY - ₮      KRW - ₮     

Жин нэмэхгүйн тулд 18 цагаас хойш юу идэж болох вэ?

  Б.Оюун 2019-05-20 8879

Жингээ барьж байгаа, мөн эрүүл зөв хооллолтын дэглэм барьдаг хэн боловч орой 6 цагаас хойш юм идэхгүй байхыг хичээдэг. Тэгвэл гэдэс хонхолзоод хөргөгчөө уудалмаар санагдах үед 6 цагаас хойш ямар хүнсний зүйл идэж болох зөвлөгөө хүргэж байна.

САХАРЫН ХЭМЖЭЭГ ХЯНА: Хүний бие дэх сахарын хэмжээ бид ямар цагт, ямар хэмжээний, ямар төрлийн хоол идэж байгаагаас ихээхэн хамаардаг байна. Хэрвээ та оройн хоолоо эрт идчихсэн, унтахаар хэвтэхдээ бараг хоосон ходоодтой байсан бол өглөө таны сахарын хэмжээ маш доогуур байгаа гэж ойлгож болно. Харин энэ тохиолдолд өглөөний хоолны дараа сахарын хэмжээ эрс нэмэгддэгийг анхаарах нь зүйтэй. Тиймээс хоолны ийм дэглэм барьж байгаа хүмүүс сахарын хэмжээгээ хянахын тулд ойр ойрхон, бага хэмжээгээр идэж байх нь чухал юм. Танд унтахаасаа 2 цагийн өмнөх хөнгөн зүйл идэхийг сануулж байна. Харин жингээ барьж, зөв хооллохын тулд зөв хүнсээ сонгох нь чухал...

ЗӨВ ХООЛОО СОНГО:  Энэ нь жигнэж болгосон бага зэргийн загасны мах, зөвхөн өндөгний шараар хийсэн омлет, янз бүрийн жигнэсэн шинэхэн ногоо байж болно. Мөн грек соусаар амталсан ногоон навчит ургамал идэж болно.

ЖИМС ИДЭХ ХЭРЭГГҮЙ:  Унтахаасаа өмнө жимс идэхийг зөвлөхгүй...Учир нь жимс нь фруктоз ихээр агуулдаг учраас сахарын хэмжээг ихэсгэнэ. Унтахын өмнө хагас стакан ус, эсвэл бүлээн сүү ууж болно.

Улс төр
  
Нийгэм
  
Эдийн засаг
  
Дэлхий
  
Шар
  
Спорт
  
Соёл урлаг
  
Энтертайнмент
  
Эрүүл мэнд
  
Зөвлөгөө